freestyle - uppdatering

Det var tänkt att det skulle bli ett litet kort sommeruppehåll här på bloggen..
Nu är det september, och det känns som att sommaren tog slut för läääänge sedan.
så nu ska jag försöka komma igång med bloggandet här igen :)

Jag börjar med lite uppdatering om
vad som hänt på freestyle-fronten sedan sist:

Den 5e juni var det Göteborgs Hundungdoms Klubbmästerskap.
Jag och Donna blev då Klubbmästare i freestyle! :)
(för andra året i rad^^)
Den 6e augusti var det Ungdoms Sm i Västmanland.
Jag och Donna blev då 4a i freestylen.
Den 27e och 28e augusti var det freestyle- och htm-tävling i Backamo.
..
Eftersom jag hade 3 uppflyttningar i freestyle klass 1, valde jag att flytta
upp till den svårare klass 2.
..
Det blev 1a placering med uppflyttning både lördag och söndag i
freestylen och fick även äntligen en 3e uppflyttning i htm1 på lördagen :)
..
Eftersom vi startade i både freestyle och htm båda dagarna vann
vi 'västkustracet', och hade uppvisning i finalringen :D
Efter detta var vi med i tidningen ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Va duktiga ni är! wow! :D

2011-09-07 @ 16:36:12
URL: http://ebbamolly.se
Postat av: linaa vikken pina

Fasiken vad grymma ni är!!!

Synd ja missa er i sthlm helgen som va... :(

2011-12-18 @ 18:03:32
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0