sommar!

Jag börjar bli lite smått desperat! Jag är så trött på vintern! Iskallt, mörkt, is och snö överallt och bara massa krångel med allt. Ska man gå ut på en snabbispromenad så får man stå i 10min och ta på sig vinterkläder på både sig själv och på hund så man inte fryser ihjäl ute. Gud vad jag längtar till sommaren då man bara gått rätt ut i t-shirt och ta på sig ett par tofflor eller går barfota ute. Allt är egentligen bättre på sommaren, om man bortser från fästingar, ormar, grodor och paddor som jag har fobi för och allt regn som tycks höra svenska sommar till. Många + finns det ju"! Ljust läänge så man kan träna hund hela dagen och gå på långa härliga promenader, eller varför inte åka på någon hundtävling eller utställning? :)

Jag har så mkt planer till sommaren! Jag vill ha sommar NU! Är det någon av er kanske som arbetar som metrolog och kan utlova 20+ nästa vecka? Skulle det inte vara underbart? Eller iallafall några +grader, jag är så trött på snön..

Nu ska jag ta på Kingen sin hurtta-overall och traska ut i snön.. bloggar jag inte imon så har vi fastnat i någon snödriva, blivit uppätna av en isbjörn eller bara blivit attackerade av pingviner*

Här kommer lite bilder från i somras, bara så man kan längta lite till^^








Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Åååh bada! längtar också... till sommarboendet och moppen ;)

2010-01-12 @ 20:56:44
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Supertack för all info. Texas är så lättlärd så det ska nog inte vara några problem. I alla fall inte för honom ;). Kurser är ju dyra som gatan, men det vore kul att träffa fler som också skäller ut sig á la melodifestival.

Förresten: använder man röst eller bara handrörelser?



Ett långt och tråkigt inlägg om freestyle vore underbart! Jag håller utkik :P

2010-01-12 @ 21:33:09
Postat av: Sara

Hoppsan, här sitter jag och skickar skumma anonyma kommentarer. Det var i alla fall jag som skrev nyss! :)

2010-01-12 @ 21:34:47
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, jag längtar också efter sommar! Det blir ju min första sommar med hund så jag är taggad á la taggbuske!



Ska youtuba lite och spana. Är faktiskt riktigt sugen nu. Känns som en bra sak nu också när man inte vill vara ute lika mycket. Så kan vi stå och vinka åt publiken i vardagsrummet ;)

2010-01-13 @ 11:07:31
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: Jonna & Puff

Vi hatar kylan med. Och har ångest om hundskor. Alla säger att var mindre tassar desto svårare är dom att få på. Och Puff har pyttepyttesmå ynkliga tassar. Blaa! /gnällkommentarer/

2010-01-13 @ 11:15:07
URL: http://jonnax.blogg.se/
Postat av: www.elsahedlund.se

vilken fin bild vid vattnet :)

2010-01-19 @ 18:47:47
URL: http://elsahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0