K9 och löp

Igår åkte jag och Kingen till min mamma där vi testade K9 produkterna, och jag är jätte nöjd! Pälsen är såå mjuk, fluffig och väldoftande. Så tummen upp för K9 :) fluffbilder kommer imorgon*

Idag åkte vi hem till pappa igen. Kingen är väldigt ledsen nu, för Donna löper. Han vill sååå gjärna komma in till henne och mysa lite, men istället får han vara instängd i mitt rum med en babygrind i dörren. Det blir jobbigt att behöva gå dubbelt så många promenader nu, för en med Kingen och sedan en med Donna, för att Kingen ska kunna slappna av ute och Donna ska slippa ha Kingen i baken.. Det gör ju inte det roligare att det är så himla kallt. Värme tack!

Nu har vi även anmält oss till våran första agility-tävling som är i Örebro i mars. Ska försöka komma igång med agilityn nu i år :)

Kommentarer
Postat av: Patricia & Elwiz

Tackar :D!



Naw stackars Kingen hahah!

2010-01-31 @ 21:31:06
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Stackars!

2010-02-01 @ 17:38:27
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0