tradera

Tänkte åter igen tipsa om Tradera och tänkte lägga ut de annonser på
hundprodukter som jag tycker verkar intressant,
allt för att kanske just du ska göra ett bra fynd :)



bärväska i kamo från
Puppia
just nu
300:-


liten t-shirt från
Puppia
nu
1:-


sportigt linne till liten hund från
Puppia
nu
2:-


rosa sele i M från
Puppia
nu
100:-


overall (26cm) från
Juicy Couture
nu
199:-


overall (29cm) från
Juicy Couture
nu
199:-


overall (26cm) från
Juicy Couture
nu
199:-


fodrad vindjacka (29cm) från
Ed Hardy
nu
199:-


söt rosa jacka (27cm)
nu 69:-


tikskydd från Puppy Angel
nu
39:-

Är du intresserade av några av dessa plagg/varor är det bara att gå in på Tradera
Där kan dessa produkter även finnas i andra storlekar eller färger :)

Jag väljer oftast bara ut kläder och liknamde av lite finare märken för att ni skall kunna fynda.
Självklart finns det massor utav andra märken där!



Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Å vilken söt Ed Hardy.. jag måste länka hit:) ok om jag lånar din lilla bild?

2010-02-20 @ 09:13:25
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0