usm


Ungdoms-sm var verkligen jätte roligt :) Trots tidiga morgnar och
sena kvällar var det absolut värt att åka upp, fastän jag inte tävlade
själv. Nästa år dock hoppas jag kunna vara med och tävla, med
både Kingen och Donna. Vi har tittat på alla de olika hundsporterna
som det tävlades i och man blir minst sagt inspirerad. Det roligaste var
att titta på freestylen, där det var många duktiga ekipage med och deltog.

Tyvärr hann vi inte med varken shopping eller stadsvandring,
vi får ta och åka upp till sthlm snart igen och ta igen det ;)

(Det kommer komma mer bilder*)

Pepsi och Kingen :)

juniorhandling

Olga tävlade i lydnad

Tiffany tävlade agility

coolingen Pepsi ;)


Kommentarer
Postat av: Anna & Flattgänget

Låter som ni har haft det toppen där borta:D För övrigt kan jag berätta att jag tror att jag har tävlat på samma tävling som tjejen med Olga :) Var i Enköping tror jag ^^

2010-08-09 @ 19:38:53
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: dusko.s

Ja, men det är nog lite av en smaksak tror jag också. Däremot tajta kläder på helt vältränade och stora snubbar ser lite konstigt ut.

2010-08-10 @ 10:15:35
URL: http://duskoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0