katt-kompis

Får be om ursäkt för dålig uppdatering, men igår var jag bara hemma i en kvart efter skolan för sedan tog jag och Kingeling bussen till min kompis Linda  där vi sov över :) våran kompis Camilla och hennes små vovvar Glittra och Pepsi var också där på kvällen.. Det blev en mysig filmkväll^^

Kingen och våra katter brukar gå ihop lika bra (läs; dåligt) som "hund och katt". Men Kingen springer bara efter katter som springer iväg, vilket våra gör. Så när vi var hos Linda och hennes katt som är van vid hundar inte sprang iväg, så bryde sig knappt Kingen om den :)
buss
Kingeling på bussen*
pepsiglittra
Pepsi och Glittra, som väldigt gjärna ville fram till Lindas katt ;)*
katten
katten höll sig borta från tv-rummet ända tills Glittra och Pepsi åkte hem,
då kom han in och somnade i soffan tsm med Kingen*
kingenokatt
Kingeling och katten myser på morgonen*

Hoppas att alla haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

Åh vilken söt bild på Kingen och katten, Mio kan inte ligga tillsammans md en katt han bara jagar den!! HAHA så jag kan nog inte räkna med en soft bild på Mio och en katt!!



Ja det ska bli skitkul börja med agility, längtar!!



Ha en skön helg nu ska vi ut på långpromenad med klövjeväska och hjärngympa så att han e trött tills jag ska softa i soffan med en film och gottis att äta! :) fast han ska få ngt gott oxå! det e ju lördag!



2009-09-12 @ 18:39:13
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Marie och spencer

Men va roligt :)

typisk katter att springa bort annars.



Min syster har en katt som leker med spencer (ligger på rygg och slår på han när han hoppar runt den) och en som bara fräser och fjantar sig :p

2009-09-13 @ 10:35:38
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0