träning, träning, träning

Om 2 veckor är det en freestyletävling som jag och Kingen ska delta i, så nu är det träning, träning och åter träning här hemma som gäller. Tävlingen heter Agria Freestyle Cup och det som är nu om 2veckor är en tävling där man (om man kommer på 1-3e plats) kvalar vidare upp till den stora tävlingen som är på HUND09 i sthlm i November. Jag kanske även ska tävla med Donna, men är inte riktigt säker ännu... Min låt som jag har är Sarah Dawn Finers, Moving On och jag är mkt nöjd med mitt program :) Programmet måste vara mellan 1-3min och min program är ungefär 2,50min. Jag har haft detta program i nästan ett år som jag tränat på det, men har under tiden finslipat och bytt ut vissa moment. Så det som är kvar nu inför tävlingen är bara träning, träning, träning... ;)


bild från freestyletävling på MyDog i år.
Kingen hade liite annorlunde frisyr om man jämnför med nu ;)


Kommentarer
Postat av: Patricia & Duke

Lycka till, vi kommer hålla tummarna!



/ Duke & Patricia

2009-10-18 @ 23:49:11
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Vi håller tummarna:)

2009-10-19 @ 10:13:45
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0