Tema - Betty Boop


Innan jag köpte Kingen så hade jag bestämt mig för att om jag köpte en svart tik så skulle den heta Betty Boop. Än finns det ingen Bettyvovve i mitt liv, men vem vet i framtiden? Om din vovve heter Betty eller om du bara gillar Betty Boop så kommer här lite blandade hundgrejer med temat Betty Boop :)

Kläder

Söt overall för 29.95 dollar HÄR

Tank Top för 19.95 dollar hittar du HÄR

Klänning med Betty Boop (och hennes hund) finns för 28.00 dollar HÄR

Jeansjacka finns HÄR för 30.00 dollar

Tikskydd från 18.00 dollar finns HÄR

Halsband/ koppel

BB-koppel hittar du HÄR för 17.95 dollar

Rosa Betty-koppel för 12.00 dollar finns HÄR

Väskor

Denna bärväska kostar 79.99 dollar HÄR

 
Denna söta LV-inspirerade Betty Boop väska som finns i 2färger, kostar 69.99 dollar HÄR

Övrigt

Keps till vovven med Betty Boop finns HÄR för 14.99 dollar 

Ryggsäck till hunden för 14.00 dollar finns HÄR

Hundskor finns HÄR från 54.00 dollar

Självklart måste den omtalade Betty Boop-garderoben vara med i detta inlägg ;)
Finns för 275.00 dollar HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0