djur

Som vissa av er märkt så dyker det ibland upp andra djur här på bloggen, och anledningen till detta är att våran familj består inte bara utav människor och hundar, utan ganska många andra djur också.. Jag tänkte lista våra djur, hehe..

# hundar: Kingen, Donna och Deava
# katter: Smulan och Turis
# hästar: Omida, Ramida, Harley, Belinda, Casidy, Black Jack, Pur Sang, Pebbles, Simone, Sleipner, Geisha mm.
# kaniner: Pelle, "Boråsarn", Snövit, Gunilla, Smultron Agnes, Bambi och Big Mama
# parakiter: Pojkitza, Ulla och Kurt

Mina föräldrar är skilda, så det är en av anledningarna att vi har så mkt djur. Och att hos pappa (där jag bor mest) har vi uppfödning av hästar och vi har många tävlingshästar. Och hos min mamma har vi ponnyridning :P hos mamma har vi köpt 2nya hästar som jag inte kommer ihåg vad de heter^^ heh


Belinda och Kingeling


Kommentarer
Postat av: Patricia & Duke

guu så fuskit! Mina föräldrar är mestadels rädda för hästar medan jag och syrran dyrkar dom xD! Någon gång i livet skall jag skaffa häst :). Helst en isis då killen också gillar dom.

2009-10-21 @ 22:54:53
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/
Postat av: Elenor & Alfred

Söt ponny och hund! Jag älskar hästar också! Jag ska skaffa en häst sen i framtiden iaf ;)

2009-10-22 @ 11:44:47
URL: http://ellyellis.blogg.se/
Postat av: marie och spencer

Åh va mysigt^^

fast ni skulle haft marsvin istället för kaninerna ;)

2009-10-22 @ 16:03:39
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0