minnen

Idag hittade jag ett gammalt usp-minne, som visade sin innehålla lite roliga bilder från Kingens första sommar hos mig :) Han kom till mig hösten 04 vid 9månaders ålder, och bilderna är tagna sommar 05. Som ni ser så var jag inte så duktig på att klippa hundar i början ;) Den andra hunden som syns på bilderna är Xaya (R.I.P), våran New Foundlandstik som vi hade när Kingen kom till oss. Det känns som om tiden har gått hur fort som helst, och det känns verkligen inte som att Kingen har levt med mig i hela 5år^^ och att Kingen fyller hela 6år 27 dec i år känns helt otroligt, för mig är han fortfarande den lilla unghunden som vi hämtade den dära höstdagen 04...

Kingen och Xaya <3

Kingen och Xaya :)

Kingeling <3

Xaya <3333

Kommentarer
Postat av: Patricia & Duke

Då bloggar Duke på som vanligt då ;)!

Vilka fina bilder, kul o se kingen som liiten :D! Vilke söt liten tuffs han var! O Xaya var väldigt vacker!

2009-11-04 @ 23:25:33
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/
Postat av: Sara

Men vilken liten sötplutt!

2009-11-05 @ 22:51:23
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0