extreme makeover

Igår tröttnade jag på att det hela tiden fastnar pinnar och annat otrevigt i Kingens puff-ben och öron.. Därför bestämde jag mig för att raka bort pälsen...
före
Jag började med att raka bort ben-puffarna.
under
Sedan rakade jag av öronen. Då pälsen på öronen var 12cm långt ville jag inte raka bort de, men med de rakade benen såg hans huvud jätte stort ut och det såg ut som att han skulle tippa framåt.. så, det blev som det blev..

Såhär blev resultatet.. Även om det var snyggare innan är detta mycket mer praktiskt för mig, och skönare för Kingen :) Vad tycks??
resultat

Kommentarer
Postat av: Fiona

Superfint! Nu är han jättegullig. Det var jättefint på öronen

Kram

2009-05-26 @ 20:42:51
URL: http://spoilme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0