Sommarvärme

Idag är det lika varmt, om inte ännu varmare än vad det var igår.. Visserligen skönt när man ligger ute och solar med vovvarna på gräsmattan, men jag tycker så synd om hundarna.. De orkar knappt gå på en 30minuters promenad innan de blir trötta. T.o.m när vi gick inne i skogen där det var svalare så blev de inte piggare. Men en 20minuters promenad fram och tillbaka till ån klarade de av iallafall. Kingen som inte brukar vara så pigg på att bada sprang ner i vattnet! :)
dagens outfit
Kingeling
med dagens outfit: ett svart läder-halsband med "diamanter" :)
ån1
Kingen
tyckte att det var skönt att få komma ner i det svalkande vattnet :)
donna vid ån
Donna
med sitt röda retriver-koppel :)

Kommentarer
Postat av: mitsukai

hehe jag och Bianca går inte ut på promenad förrän efter klockan åtta, utan det blir endast bara små kisspauser.

Men gud så skönt det är med långpromenad när luften börjar bli sval igen!



2009-06-01 @ 21:40:33
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Danielle

tackar =) jag är super nöjd.

Massa kul du läger på bloggen, jag följer nu med bloglovin.

2009-06-01 @ 22:48:04
URL: http://pompom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0