Dagens outfit

Idag har jag lekt hundfrisör, igen :D

Först borstade och kardade jag Kingens päls och sedan badade jag han..

1
Efter badet släppte jag ut Kingen så han fick skaka av sig det värsta innan jag skulle föna han.
Varje gång jag släpper ut han efter ett bad, rejsar han omkring på gräsmattan som en dåre.. xD

Sedan satt jag på golvet (eftersom jag inte äger någon trimbord :( ) och fönade pälsen torr. Det tog mer än en timme att bara föna öronen, tassarna och svansen. Jag är glad att Kingen inte har utställningspäls xD
2
Såhär blev resultatet.. Inte så stor synlig skillnad från innan, men han luktar mycket mysigare :)
Finns det någon som luktar så gott som nybadad hund??  


Dagens outfit
Dagens outfit är en mörkblå rosett med stjärnor på, ett svart "nit"-halsband och en charm.. :D

3

Kommentarer
Postat av: phoebe

han är så stilig :D

2009-05-05 @ 14:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0