Model Lab

Idag åkte jag och Kingen till Model Lab för att ta nya kort. Eftersom mina gammla kort hade spårlöst försvunnit skulle jag få "ersättning".. Och det var ingen dålig ersättning :D
Jag skulle köpt 4st kort för 1000kr, men fick nu istället alla 190 korten för 1000kr.. xD

Jag kan självklart inte lägga ut alla 190 korten idag :D Men några stycken...


kingeling
Denna bilden var en av några av de bilder som fortfarande fanns kvar från förra gången :D

king
naaww.. :) Lilla Kingeling <33

king
<33

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Wow! Vad snygga ni är :) Schyst att du fick en så bra deal, men fattas bara när de slarvade sist ;) Kul att ha riktiga studiobilder tillsammans med vovven. Om du någonsin skulle få bloggtorka är det bara att lägga upp en ny modellbild på dig och Kingen :D

2009-03-02 @ 23:46:25
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0