Dagens outfit

Idag har det snöat hela dagen och marken är täckt av slask. Hemma hos min mamma gick jag och Kingen på en lång och mysig skogspromenad, sedan kom min pappa och hämtade oss..

Dagens utomhus-outfit var kamo-overallen från Theo och ett svart halsband med reflexdetaljer från EZYDOG.
Jag måste säga att jag inte är så nöjd med overallen från Theo. Den är lite kort i ryggen och benen är för långa. Den passar nog bättre till vovvar som är kortare i ryggen och har längre ben, kanske pudel?? Jag har även även provat en väst men den var för tajt  runt armarna.. De två theo-overaller som jag har, har jag sytt om lite så de är tillräckligt långa, men det borde inte behövas när de kostar över 800kr/st. 
king


theo
Overallen från Theo heter Snow overall och finns i flera färger och storlekar.   
ezy
Halsbandet från EZYDOG heter Neo Collar och finns också i flera färger.

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Nä, det borde verkligen inte behövas! Synd att de inte passar rikigt. Maggies M är bra i både rygg och ben, kanske är modellen bättre på pudel.

Här snöar det också i dag! Och i morgon flyttar vi!

Kramar

2009-03-10 @ 08:57:43
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0