Idag

Idag har vi njutit av det fina vädret :)
Ja, det är sant! Det har inte regnat en enda droppe idag, helt otroligt ;)
Dock har inte hela min dag varit lika fantastisk som vädret, då jag vaknade imorse klockan 6 för att de två små söta valparna bestämmde sig för att sjunga (skrika) hela morgonen. Jag kan ju säga att jag inte tänkte så snälla tankar om de just då x)

Några timmar senare då jag inte hatade valparna längre ;) så tog jag med dem, och Donna och Kingen på en liten promenad :)
1
Deava och Dover följer Kingen överallt, till han stora förskräckelse ;)
2
Kingen
och Deava :)
3
Deava :)
4
Dover ;)
På kvällen gick jag och "stor"-vovvarna på en långpromenad..
5
Donna och Kingen :D
5
Drick/Bad-paus
:)

Hur har er dag varit??
xoxo


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Vilka mysiga miljöer ni verkar ha i området, härligt :)



Ja, visst vart hon en riktigt tuff brud i sin nya klänning :)

2009-06-18 @ 10:51:09
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tusen tack :) Visst är kvaliten underbar! Och bättre ska det bli när jag lärt mig alla funktioner :P

2009-06-18 @ 11:41:36
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0