Igår/ Idag

Igår och idag har jag och Kingen varit hos min kompis Jenny, som är Kingens favorit av mina vänner^^
Kingen som nu är van att vara hemma hos vänner var duktig och gjorde inget bus, förutom att äta upp en påse med gammalt bröd ;) Det blev grillning, film och mkt prat ;)

1
Kingeling ^^
kingen o jenny^^
Kingen och Jenny :)
2
jag och Kingeling ^^
3
Kingen; kan man få lite chips?
4
Kingen; TACK ^^
god natt^^
god natt
:)
promenad
morgonpromenad
:)
film
Innan jag åkte hem idag såg vi denna filmen, The Breed, som lite kort handlar om några personer som åker till en ö där det finns galna, människoätande hundar.. En bra film som rekomenderas, fast den är ibland liite läskig ;)
Jag har på Animlal Planet sett ett "bakom scenerna-program" om denna filmen, där man såg hur de tränar alla hundarna, vilket var jätte häftigt att se ^^

Ha det bra
xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0