Igår

Igår åkte som sagt jag och Kingen ner till Göteborg för att träffa både 2- och 4benta vänner :)
1
Kingen sover på bussen till Gbg.. :)
Först åkte vi till Haga och fikade på en mysig uteservering till ett café..
När jag passade alla 4 hundarna (Kingen, griffonen Pepsi, mittelspitzen Glittra och tibbetanska terriern Amber)
medans mina kompisar var inne och stod i kön till kassan, såg vi flera förbipasserande hundar, människor, cyklar mm  vilket var en väldigt bra miljöträning för alla hundarna..
2
Kingen
sitter på uteserveringen..
3
mittelspitzen
Glittra :)
4
Pepsi,
som är en liten griffon bruxellois
:)
5
tibbetanska terriern Amber :)
Efter Haga åkte vi till Hundskafferiet och där shoppade jag lite hundgodis och en "hundkaka" till Kingen..
godis^^
Sedan när vi skulle åka hem till Camilla (ägare till Glittra och Pepsi) stannade vi till i Kållered och gick till Huveröds :) Där köpte jag denna röda overall (Melody från märket CAMON) som det var 50% rea på
:D
Pris:
355:- 178:- !!
6
Kingen
provar sin nya overall i butiken 
:)
Efter shoppingen gick vi och åt på en uteservering till en pizzeria och sedan tog vi bussen till Camilla..
1
Kingen sitter och tar en paus innan den låånga (10min) promenaden hem till
Camilla ;)
2
Glittra och
Pepsi :)
3
Amber :)
Senare på kvällen hemma hos Camilla tittade vi på filmen Chihuahuan från Beverly Hills..
Jag kan erkänna att den var ganska bra tills när den lilla chihuahuan skällde som en (monsterhund?), det förstörde filmen lite
;) dumma Disney.. ^^
chihuahuan från hills
chihuahuan från Beverly Hills
4
Kingen;
jag vill också se på filmen.. och äta chips
;)
god natt
Glittra:
God natt
:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: linaa

Vilket härligt gäng!!

2009-07-16 @ 07:24:02
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0