Idag

Idag på förmiddagen hade jag spårträning med Kingen och Donna, och det gick jätte bra :) Kingen klarade spåret och tog alla pinnarna med en gång, som vanligt. Men även Donna som oftast brukar vara flamsig, koncentrerade sig faktiskt och klarade hela spåret med en gång :)
På eftermiddagen åkte jag och min kompis
Lisa ner till gbg, men eftersom det var dåligt väder och vi skulle shoppa och fika så fick Kingen stanna hemma med Donna och Deava.. Jag hittade bla en t-shirt från Cheap Monday med houndstooth-tryck och kom och tänka på att den matchade Kingens houndstooth-jacka från Puppia :) Så självklart var jag tvungen att köpa den, man är inte lite besatt HAHA x)
1  2
Husse och vovve = matchning?? :)

Kommentarer
Postat av: marie och spencer

haha, klockrent! ;)

2009-07-28 @ 12:15:10
URL: http://naken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0