Idag

Idag har vi bara varit hemma hela dagen och jag har städat och tränat med en av våra nordsvenskhästar, Ramida, inför en uppkommande hästutställning. När jag städade kändes det som att Kingen gjorde allt för att vara i vägen. När jag dammsugade låg han på golvet, när jag skulle bädda sängen låg han i sängen. När jag skulle damma tog han dammtrasan och skulle leka med den och när jag skulle vika mina kläder hoppade han upp i sängen och la sig på kläderna ;) Han kanske tyckte att jag inte brydda om honom tillräckligt mkt, men nu ligger han iallafall i mitt knä med huvudet på tangentbordet x)

Vi har även hunnit med lite freestyle- och klickerträning
:)
...och Kingen har lekt med sin nya pipleksak från Puppia ^^
1
Ge mig den.. NU!
2
Min, bara min
!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken söt! ;)

2009-07-12 @ 23:30:42
URL: http://liinamj.blogg.se/
Postat av: Järno

Min MIn MIN Min MIN!!!! weeei hitta nemo xD

2009-07-13 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0