Dagens ämne: kläder för stora??!

Idag ska jag blogga om något som jag tycker är orättvist. Varför finns det inte/är svårt att få tag på snygga kläder till lite större vovvar? Mitt favoritmärke är Puppia, för de har så bra passform. Men hur kul är det när man hittar nogot som man vill ha och det står xs-l ?.. Kingen har storlek 2xl i puppia-kläder, vilket inte alltid är så kul.. Och overaller kan jag glömma, för det finns inte en enda puppia-overall i 2xl :´(

Jag funderar på att testa puppy angels kläder som finns i ganska stora storlekar. Någon annan som har något bra tips på snygga hundkläder för lite större vovvar?

BTW någon som känner till någon butik i göteborgs- eller borås området som säljer hundkläder?

kingen och pepsi

Kingen med sin minsta kompis Pepsi, som är en griffon bruxellois, ägd av Camilla..

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen POSH POODLE

Det ÄR orättvist! Jag ska försöka skaka fram lite bra tips för större vovvar. Puppy angel är faktiskt väldigt bra i både passform och kvalitet, och Theo gör också en del plagg i stora storlekar. Kolla in det så länge!

Kramar!

/Emma och Maggie

2009-01-23 @ 22:34:54
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Jenny Lagström

Så är det ju med människokläder också det finns alltid XS-L men i många affärer/märken så är storlek large lika "stor" som en small i "vanliga" affärer ..

2009-01-24 @ 12:28:46
Postat av: Camilla

Pepsi goes famous ;D

2009-01-26 @ 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0