snö

Idag har det snöat hur mkt som helst! Trodde nästan att bussen skulle köra av vägen påväg till praktiken, då mkt snöade de! Men jag klarade mig hela vägen oskadd ;) Ni kanske kommer ihåg att det var inne en hund på trimmet för några veckor sen som var döv? Idag kom det in en dvärgschnauzer som var helt blind! Så det gällde att vara försiktig och tala om vad det var man gjorde så man inte skrämde den genom att plötsligt lyfta upp den eller något liknande. Men hunden var ändå förvånadsvärt tuff och pigg och viftade mest på svansen hela tiden :)

När det äntligen slutat snöa så tog jag ut min praktikledares dvärgschnauzrar på promenad. Och det var inte lätt för de små att ta sig fram genom den höga snön som räckte högre upp än deras magar. Lilla Laura som är den minsta i flocken gick bakom mig hela tiden och hoppade i mina fotspår (söööt*)

 
Laura :)

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Smart hund som hoppar i dina fotspår:) God Jul!

2009-12-22 @ 07:11:19
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0