Jul-special

Har du inte bestämt vad din hund ska ha för outfit på Julafton?
Här kommer mina favoriter:

Special Christmas - Röd

Från PuppyAngel kommer denna snygga mjukisoverall,
Special Christmas som den heter har krona och ”DIVA GLAM” i fin strass på rumpan,
såå sött och perfekt för den glamorösa julvovven ;)
från 250:- hos Doggie

Xmas All-in-one
För en lite mer klassisk julig look finns denna Xmas All-in-one från PuppyAngel.
Även denna med snygg strass på rumpan men nu i form av en julgran :)
endast 250:- hos Doggie

Puppy Angel Tomtedräkt
Gillar man inte 4-bent finns såklart även ett benlöst alternativ :)
Även denna Tomtedräkt kommer från Puppy Angel,
och kostar endast 200:- hos Doggie

East Side Collection Knit Snowflake Dress
Till tiken finns denna söta klänning (Knit Snowflake Dress)
från East Side Collection. Kostar endast 159:- hos Doggie


Från Zack & Zoey kommer denna Santa Paws Costume,
från 107:- hos Doggie

Tomtejacka från puppia
Puppias söta tomtejacka kostar från 429:- Hundskafferiet

Jag själv tycker att det blir alldeles för varmt för Kingen att ha på sig en tomtedress inomhus,
och att betala massa pengar för något som kan snvändas under julhelgen på promenaderna
känns liite smått onödigt.
Här kommer lite annat juligt:

Aria Holiday Glam Bow - Röd
Denna söta julrosett kommer från Aria och kostar 24:- hos Doggie


Denna gnistrande julgrans charm kostar 79:- hos Dogglas

Julhalsduk
Julhalsduken från Puppia kostar 79:- Hundskafferiet


"christmas" halsbandet från Quido Petz finns från 199:- hos Posh Pooches

Som ni kanske minns var jag i år ute i god tid och köpte Kingens juloutfit redan i september!
Selen nedan + matchande koppel (båda i det rutiga tyget)

Denna sele (Santa harness A) från Puppia,
kostar 295:- Hundskafferiet

TIPS!
Om du anger "julklapp" i kassan, slår HUNDSKAFFERIET 
in dina varor i ett fint paket ochbjuder på frakten!
Gäller vid köp över 500:-


Kommentarer
Postat av: Patricia & Duke

haha på tisdag kanske jag har nått o berätta ;)!



Jag tänkte åka dit den 7e just för att dom ställer ut östsibiriska laikor då o Dukes pappa var en renrasig, hade varit spännande o se. Men nu vet jag inte vilken dag, men någon blire iaf :)!

2009-12-19 @ 00:53:36
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/
Postat av: Linda & Deamon

Hahahaha men guuud! Vad pinsamt att hon inte visste det! Typiskt folk att uttala sig fast dom inte vet nånting, det blir ju så himla himla fel då!

2009-12-19 @ 01:00:09
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: linaa

Men så bra jag tror jag o luzza kommer ner t dig o bor fram t nyår;)

2009-12-19 @ 08:26:15
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Jonna & Puff

Agility verkar spännande. Jag är ju en gammal hästtjej och det verkar som att man tillämpar stort sätt samma "straffsystem" som i hästhoppning. Fast med massa undantag och krånligheter så klart att det inte skulle vara så enkelt.

2009-12-20 @ 17:05:08
URL: http://jonnax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0