trevliga (hund)dagar

Igår åkte jag som sagt hem till min kompis Linda och hennes tibbetanska terriers Diva, Amber och Nimmo :)
Vi gick ut på en härlig promenad i det fina vädret och gick ner till sjön och släppte vovvarna på en udde^^
1
tibbe-bus :)
2
ojoj, lyckades få med alla 4 galningar på samma bild^^
3
Nimmo :)
4
Diva :)
6
Amber smutsar ner sig ;)
7
Kingen funderar över vilken tik han ska springa efter ;)

Idag åkte vi till brukshundklubben och tränade agility :) Då kom även två kompisar till med de två berner sennenhundarna Enya och Bellis :) Kingen var jätte duktig, och jätte snabb* Tror nog att han snart är redo för att börja tävla, det är mest jag nu som behöver träna på att handla (visa vägen på agilitybanan)..
1
Kingeling <3
2
en hungrig Amber :)
3
Enya och Bellis :)
3
Amber, Nimmo och Diva :)
diva hoppar
duktiga Diva :)
säcken
Kingeling kommer ur "säcken" ^^
2
slalom :)
3
"däcket" :)
sista
hopp :)

Tack alla för trevliga (hund)dagar*
..och jag hoppas att alla läsare har haft det lika trevligt som vi :)
kram^^

Kommentarer
Postat av: Linda & Deamon

Taack, taack :) Mycket träning, hehe ;)

Ja det går lika bra att köra inne, kör på bara :)



Jaa, det är riktigt sköönt att vara på bättringsvägen! :)

2009-08-19 @ 21:35:31
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Mio å matte

Sv: Taxck, visst var jag sööt son liten :) mamma säger hon saknar tiden ibländ ävenh om hon ´älskar mig nu också :)



Ser ni haft en härlig dag i går vid stranden, skoj och agility säger mamma jag ska fp göra i nov, mamma längtar efter det, få se om jag tycker det blir roligt men det tror jag säkert!!



Kram Mio

2009-08-20 @ 08:19:27
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0