Skor och Deava

Idag åkte vi in till Borås :) Jag och Kingeling gick in på MyOne men de hade inte så mkt roligt, som vanligt.. Dock hittade jag jätte snygga bruna hundskor med "krokodilmönster", men de passade inte perfekt, då Kingens framtassar är lite större än baktassarna och skorna passade bäst på baktassarna.. Nää, om jag nu ska köpa skor till han som han ska användas i vinter så får det nog bli någon sorts vattentät "strump-sko", som är lite bekvämare..
sko
skoprovning.. Kingen verkade inte bry sig om att han hade skor på sig utan letade mat i butiken ;) fast han lyfte väldigt mkt på tassen, så som hundar brukar göra när de provar skor för första gången..
promenad
vi promenerade från Knalleland till Centrum..
kingen o melvin
Kingen och min lillebror Melvin :)

Tänk va tiden har gått fort, för ca: 4 månader sedan var Deava såhär liiiten!
deava o kingen!
(Bilden är inte redigerad"!)
nu
..och nu är Deava lika stor som Kingeling ;)

Hoppas att alla haft en bra dag med sina älskade vovvar"
kramar! 

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

ja du får tipsa om du hittar något rosa i small :)

2009-08-29 @ 21:33:38
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Sofia med Vovvarna!

Sånna skor har jag till Lillisen på vintern, dom funkar as bra på honom och han går helt obekymrat runt i dom :P :)

2009-08-31 @ 03:18:38
URL: http://thulasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0