snart är vintern här

Denna gammla bilden som jag hade på datorn får mig att tänka på att snart är vintern här :( Även om det är ett tag kvar så börjar det redan bli mörkare tidigt på kvällen och det börjar även bli kallare. Jag måste absolut utöka Kingens vintergarderobb nu snart, och ska skynda mig till Hundskafferiet såfort de fått in vinterkläderna från Puppias vinterkollektion^^ Även märket CAMON (märket på Kingens röda mjukisoverall) har mkt snygga vinterkläder. Har även funderat på vinterkläder från Puppy Angel, men jag är lite osäker på vilken storlek Kingen har i P.As kläder. Hoppas att det finns någon återförsäljare på någon av vinterns hundmässor så jag kan prova mig fram. Jag är iallafall ute efter både stickade "vintertröjor", vinterjackor och vinteroveraller från dessa märken. Jag har även funderat på att köpa någon sorts "hundskor/strumpor" till Kingen eftersom när det är jääääätte kallt ute så "förfryser" han ibland sina tassar så han börjar halta..

Har ni några mer bra tips på saker som behöver köpas inför vintern?

snö

Ha de bäst!
MVH// Jimmie & Kingeling

Kommentarer
Postat av: Patricia & Duke

hahah då kanske man smälter in i mängden då ^^,.

Men jag skall hålla tummarna för att det går super för er :)

2009-08-27 @ 07:58:49
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/
Postat av: jennifer

fin blogg :)

2009-08-27 @ 22:13:49
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0