regn, regn, mörker, regn...

Igår var första dagen i skolan. Jag ser fram emot detta nya läsåret, speciallt eftersom jag från och med nästa vecka ska praktisera 2 dagar i veckan hos ett hundtrim under hela terminen :) Däremot är det tråkigt att Kingen inte kommer få följa med till skolan så ofta detta läsåret, då vi inte längre har ämnet Träning med hund..

På måndagar kör pappa varor i Göteborg och då kör han alltid mig till skolan, och nu under denna terminen kommer Kingen få åka med honom i bilen varje måndag^^ Vi började sent igår och slutade efter bara knappt en timme, så jag åkte med pappa både till och från skolan, tillsammans med Kingen :) Innan skolan gick vi på en promenad vid hamnen i det fina vädret
:)

Idag var det fint väder, till jag kom hem.. regn, regn och åter regn.. och även mörker på det*
Nu när det börjar bli mörkt på kvällspromenaderna har reflexvästarna/selarna/halsbanden kommit fram. Kanske inte det snyggaste, men ack så viktigt!

Eftersom det både var mörkt och regnade på kvällspromenaden fick Kingeling ha på sig sin regnjacka (med reflex på) och ett halsband med reflex från EZYDOG^^
1
Dagens outfit
2
;)
3
såhär bra syns jag ute i mörkret med mina reflexer på, hälsar Kingen :)

Har ni reflexer på eran hund/hundar i mörkret?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elin

jag har koppelförlängare med reflex men det är nog det enda.. är rätt duktig att bära reflex själv =)

2009-08-26 @ 20:31:15
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: linaa

oh så bra kingen syns i mörkret nu=)



SV: jag e med skit dålig o kolla in... får bättra oss båda 2 :D

kul med utställningen i helgen=) vi va o ställde i vallentuna!! så himla kul!



kram

2009-08-26 @ 23:45:47
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Anna & Flatgänget

Självklart anväder jag reflxer på mina hundar. Även deras matte har en ful orange reflexväst;) Men ack så bra vi syns i mörkret alla fem!:)

2009-08-27 @ 18:42:13
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0