Dagens tips

Jag <3 engelsk stil, speciellt gällande hundkläder. Jag har länge letat efter återförsäljare till Pet London och har nu äntligen hittat en webbutik: http://www.hundskafferiet.se ! Förutom Pet London är hundskafferiet även återförsäljare av Tabitha & Angus, även dessa kläder är gjorda i brittisk stil med material som t.ex. tweed som jag <33! :D
Vet någon var jag mer kan få tag på dessa märken??

Denna snygga sweater "Crest" från Pet London finns i storlekarna S-XL och priset är från 399kr..

pl
Denna rock i tweed från Tabitha & Angus finns i storlekarna S-6XL och priset är från 379kr..
tweed

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Klart vi vet :) Hos Posh pooches hittar du bägge märkena (på sajten finns bara lite smakprov men du kan kolla märkenas egna hemsidor först och sen beställa i princip vad du vill via mejl) och garanterat bättre priser!

Kram från tuffa bruden och matte ;)

2009-04-13 @ 02:20:17
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0