Dagens outfitS

Idag får båda vovvarna visa upp sina outfits, Donna lånar dock halsbandet (LUXO) från Kingeling :D
Kingen har på sig en blå tofs och en sele (SPRING HARNESS A) från Puppia..


Nu är våren här! Iallafall för tillfället.. Men när jag idag tog mig en liten tur runt Göteborg ser jag att flera personer har missförstått det hela med månader och värme, visst är det varmt men det är fortfarande bara April! Linnen, shorts och flippflopps får allt vänta lite till i garderoberna.. Medans andra har sommarkläder går Kingen fortfarande omkring helt vinter-fullpälsad.. Men snart blir det av, sålänge inte vädret sviker mig blir Kingen rakad på Lördag. Jag ser mig omkring på internet efter någon häftig frisyr jag kan klippa han i men det blir nog det vanliga: en chinese creted svans, pudel tassar, cocker öron, en kalufs på huvudet och kroppen rakad.. Några andra förslag??

kd
Dagens outfits

kng
Kingen fick syn på några flyttfåglar, åter igen: våren är här!

d
Visst är det jobbigt när man får solen i ögonen.. xD

k
Kingen sitter fint och vill ha godis.. :D

d
Förutom den lite större magen kan man inte tro att Donna snart ska få valpar... :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, han har ju haft både second puppy och bollfrisyrer i utställning. Älskar bollfrisyren,den är så maffig! =)

Kanske ska man ge sig på det imorrn? hihi



må gott!!

2009-04-02 @ 20:54:00
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Vilka sköna vårbilder!

Jag tycker att Kingen ska få en liten ridgeback-tuppkam på ryggen, åtminstone i några dagar :D

xoxo

2009-04-02 @ 22:48:52
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fina bilder på söta hundar :) Snyggt med de blåa på båda två :)

2009-04-02 @ 23:23:31
Postat av: linaa

hejsan!

Kingen är super sööööt!

har sj haft 2 amrisar en vit o röd och en chokladbrun.

skönt med frisering inför sommarn. dem har ju lite päls o bära på annars:)

2009-04-06 @ 12:23:04
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: LINA

tack så mkt :) härliga bilder

2009-04-14 @ 12:56:13
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0