Dagens outfit

Dagens outfit är en tröja (wonder boy) från Puppia, ett nithalsband och en ny charm som jag köpte igår på Arken Zoo i Bollebygd. Charmen är 3 i 1, ett hundben, en stjärna med en "kristall" i och ett "ägg".. (som passar bra nu i påsk :D )
När vi skulle gå på promenad var det dock så kallt att Kingen fick ha sin jacka (houndstooth) från Puppia på sig.
Idag ska jag och vovvarna passa min lillebror, vi får se hur det går xD Det blir nog lite freestyle träning och några mysiga skogspromenader idag, och jag ska försöka tvinga med mig min bror ut i skogen och lägga några spår till hundarna också :)

king
Kingen sitter och väntar på att jag ska lägga ner kameran så han får gå ut :)

king
Posering är kul när husse har godis med sig :D

king
Kingen hittade en bra utkiksplats :P

donnaochkingeling
Donna är så tjock nu att hennes täcke inte längre går att knäppa runt hennes mage xD
Hon får nog banta lite efter valpningen.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0