Invigning av Lotushallen

I söndags hade agilitystjärnan Jenny Damm
invigning av sin nya inomhus-hall, Lotushallen.
..
Jag och Donna + två andra ekipage från göteborgs
hundungdom var där och hade freestyle-uppvisning.
..
Jag och Donna körde samma freestyleprogram som
vi hade på agria-kvalet, och det gick jätte bra :)
Donna var snabb och vi hade bra kontakt, trots all publik.
så det var bra träning inför sthlm! :D
..
Efter freestylen var det agilitytävling. Det gick jätte bra för flera från klubben,
vilket var superkul! grattis till er! :D
Jag har ju inte kommit igång med agilityn med Donna,
men jag tror det passar henne perfekt.
Utanför hallen fanns även en agilityplan där vi
tränade lite, och Donna var jätte duktig. Hon sprang genom
tunnlarna, hoppade över hindren och gjorde slalomet som
om hon aldrig gjort annat. Jätte kul :)
..
lite bilder:
Jenny och Lotus

Donna

Den stora hallen är täckt av en mjuk matta, vilket uppskattades av hundarna :)

Freestyle: Linn och Ella + sarah och Combat

agility - banvandring :)

Kommentarer
Postat av: Linnea & gänget

sv: Tack! :D

Ja, jag får väl hålla ögonen öppna och se om det glider in något fint på blocket eller tradera, är ju ett litet tag kvar till stora stockholm tyvärr suck :)

2010-11-16 @ 14:59:35
URL: http://bootcampdogs.wordpress.com
Postat av: Ebba & Molly

Va skoj att ni var med på uppvisningen! :D Linn (med Ella) var min ledare på rikslägret, vet att de är jätteduktiga! :D Måste förresten bara fråga, är Donna jaktlabbe?

Ha en fin kväll!

2010-11-16 @ 19:48:45
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Vilken underbar hall!!

Jag är oxå skit sugen på freestyle.. tror du jag o Luzza kan ha någon framtid? ;)

2010-11-16 @ 20:57:58
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0