träning en sommardag

Idag har det varit riktigt varmt och härligt hela dagen, känns nästan som sommar  (kanske sista varma dagen i år?) så vi har tillbringat nästan hela dagen utomhus. Skogspromenader, spår i skogen, freestyle-, klicker- och lydnadsträning :) Jag har tränat mkt freestyle med Donna då hon nästan "bara" kan grundmomenten, jag behöver lära henne något "speciellt". Kingen kan bl.a. gå på bakbenen baklänges och andra grejer som ser "häftigt" ut för domarna och publiken. Donna har nu iallafall nästan lärt sig att stå på bakbenen och luta ryggen mot mig och backa när jag backar. Tillslut kommer jag flytta mig lite så hon till slut kan backa ståendes utan att luta sig emot mig.. detta är tanken iallafall ;)  

deava
valpis Deava :)


Kommentarer
Postat av: Anna & Kompis

Men åååååh, vilket underbart foto! Supersött! :)

2009-09-21 @ 22:59:23
URL: http://kompismedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0