:)

Jag och Kingeling har varit hos min mamma i några dagar, och där har Internet krånglat, därav den dåliga uppdateringen. Men nu är vi hemma igen, med ett fungerande Internet :)

Kingen i stallet hemma hos mamma..

Idag när vi kommit hem från mamma, var vi hemma i 20min, sedan åkte vi till Göteborg där vi träffade Linda med springer spanieln Chessie och Camilla med hennes griffon Pepsi och mittelspitz Glittra :)
Först åkte vi till Hundskafferiet där lilla Pepsi fick denna fina sele från Puppia! :)


Efter hundskafferiet gick vi på en promenad i slottskogen :)

Kingeling fick ha sin stickade tröja från T&A i det kyliga men fina vädret :)

Glittra och Pepsi :)

Chessie
Sedan åkte vi till Haga och fikade :)







Kingen Gräddnos? :P

Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Vad fint det var i stallet :)

Och vad cool kingen är på sista bilden! he he

2009-10-29 @ 12:59:17
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: linaa

oh vad fint stall din mor har.

2009-10-29 @ 20:11:15
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Anna & Kompis

Supersnyggt stall! imponerad Kingen ser ut att ta det lugnt bland hästarna, skönt och han är lika snygg som vanligt. Hur lyckades du hålla honom från att slurpa i sig grädden?! När jag tittar närmre på fotot så ser han faktiskt ut att tänka "Men snääääälla, ge mig varsågod nå'ngång då!" :D

2009-10-30 @ 10:44:32
URL: http://kompismedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0