Idag

Idag åkte jag och Kingen som sagt ner till Gbg där vi träffade mina kompisar Linda och Josefin och Lindas hundar, de tibbetanska terrierna Diva och Romeo :)
Vädret var inte direkt jätte kul då det regnade under nästan hela Göteborgs vistelsen.. Först gick vi omkring och fönstershoppade inne i Nordstan och sedan tog vi spårvagnen till Slottskogen.
Innan Nordstan, när jag och Linda satt och väntade på Josefin, så träffade vi hundbloggaren Kattis, ägaren till chihuahuan Sam. De har ju flyttat ner till Gbg från Sthlm :) Det var jätte kul att få träffa en hundbloggare på riktigt, och jag hoppas att vi ses mer gånger :D
kattis sam
Kattis & Sam
1



















Kingen :)
2
Diva :)
3
Romeo
som aldrig förut hade åkt vare sig buss eller spårvagn var jätte duktig och höll sig lugn hela tiden
:)
4
Linda och Romeo utanför "Zoo-Butiken". Vi var inne i denna butik med det fanns inte så mycket kul där..
Mest massa foder och några tråkiga halsband.. Så det blev ingen shopping där..
5
Romeo. Väl inne i slottskogen blev vädret inte bättre, men kul hade vi ändå
;)
7
en något blöt Kingen ;) Brevid det café som jag och Josefin var på i tisdags fanns det en scen med tak över, så där satt vi och hade det mysigt och fikade :) .. och när vi hade suttit där ett tag och haft det trevligt, slutade det plötsligt regna och vi tog oss en promenad i parken
:)
hundskafferiet
Innan vi åkte hem blev det lite shopping på Hundskafferiet :)
8
Kingen var trött och sov på spårvagnen
;)
9
Diva :)
10
På hemvägen låg Kingen och sov i sättet :) Ser ni va duktig jag är? Kingen som var blöt, fick ligga på sin regnjacka för att inte blöta ner sättet.. Gud så duktig jag är x)

xoxo
 

Kommentarer
Postat av: linaa

oh vad kul me hundträff. Kingen e ju bara så söööt sagt de förr o säger de igen=)

Kul att ni träffa Kattis och Sam. Dem är super trevliga! (har vart me på våra chi träffar)

hoppas ni får en bra dag!

2009-07-10 @ 12:38:51
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0