Idag

Inatt har några vänner till familjen sovit över här hemma hos oss, och de hade med sig sin supersnälla och lugna golden Viktor. Han är väldigt stor för att vara en golden, och är mer lik en New Foundlands-hund i storleken. Och jag säger bara wow, vad mkt denna hunden har varit med om i sitt 8a åriga liv! Han kom som omplaceringshund från sin kennel och han såldes för han var "aggresiv" mot andra hundar och han inte kunde vara lös.. Han går ALLTID lös (han bor i centrum) och han är helt underbar mot andra hundar. Och, tro det eller ej: han har överlevt ett VARGANGREPP!!!
1
Viktor :)
Idag ska jag och Kingen åka hem till min kompis Jenny (som är Kingens favorit av alla mina kompisar) och sova över hos henne.. :)
2
Jenny
och Kingen :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Va mysigt :D skönt att få umgås med goda vänner sådär :)



Jag ska ställa mig och baka, så sugen på hembakat :D

2009-07-19 @ 13:05:16
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Ida & Revo

Underbar puss bild massa mys =)

Kram

2009-07-19 @ 22:34:04
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0