Idag

Idag har det varit riktigt sommarväder :)
Jag tog med mig Kingeling och Donna in till Göteborg för att möta upp med min
kompis Josefin^^
1
Kingen och Donna sitter och väntar på tåget ;)
2
Donna som inte är så van vid att åka tag var jätte duktig och låg och sov nästan hela resan :) 
3
Josefin, Donna och Kingeling
Vi åkte till Slottskogen där vi först fikade vi på en mkt hundvänlig uteservering^^
4
Det var inte bara hundarna som blev trötta i värmen* :P
5
Pellikanen var lite läskig tyckte vovvarna^^
6
;)
8
:)
9
fin utsikt*

Sedan gick vi självklart till Hundskafferiet för lite shopping :)
skabb skabb
Först provade vi lite selar från Puppia, den gröna var fin så den köper vi kanske nästa gång ;)
Men vi köpte detta snygga namn-halsband istället^^
halsband
Pris:
Halsband 199:-
Bokstäver 30:-/st (6st)
10
Donna, Josefin och Kingeling^^
11
Josefin och Donna :)
När vi väntade på tåget, passade vi på att sitta och njuta av solen^^
13
Donna hemma i Bollebygd och väntar på bussen :)
13
trötta Kingen somnade ;) aww^^
14
Hemma blev Deava glad över att träffa sin mamma och "pappa" igen :)
kikngeling
Kingeling <3
deava
Deava :)
agility
Vi tränade lite agility med Donna :)
ån
På kvällen gick vi till ån :)

Hoppas att ni har haft en lika härlig dag som vi^^
kramar// Jimmie, Kingeling, Donna, Deava och Josefin*

Kommentarer
Postat av: Jenny Lagström

Åååh myys! Du får ta med mig till slottskogen någon dag jimmie :D Jag vill jag vill jag vill :D

2009-08-06 @ 00:06:14
URL: http://svartvitacirklar.blogg.se/
Postat av: marie och spencer

Fint halsband! :)



he he sen tycker jag Deava verka så himla cool!

2009-08-06 @ 10:59:32
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: Bertil och Linda

åhh slottsskogen! en av våra favvoplatser! hmm bollebygd =) där e jag uppfödd =)



ha det så gott!



kram!

2009-08-06 @ 19:59:10
URL: http://bertilblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0