Veckans inköp/ dagens tips

Jag har köpt denna jacka från Puppy Angel på Tradera för priset + frakt: 199kr. Jag har tidigare sett den på b.la. www.divinedog.se för 199kr utan frakt, därför tog jag tillfället i akt. Visserligen är vintern över men med en sådant lågt pris kan man ju inte vänta. Ett tips är att under sommarhalvåret köpa vinterkläder då de antagligen är REA på många av dem, vintern är ju snart tillbaka ;)

Jackan heter Reversible Ski vest, och den går att (som namnet säger) vända på, då den har två sidor. En enfärgad och en prickig. Jag har valt beige, men den finns även i navy (blå), och rosa..

Förhoppningsvis kommer jackan imorgon eller i början av nästa vecka.

Dagens tips är att besöka www.tradera.se, det är verkligen värt en titt. Det finns b.la. denna jacka kvar i flera storlekar för samma pris, även andra jackor och tröjor från Puppy Angel finns i flera storlekar just nu!!

jacket
ski vest

Kommentarer
Postat av: sofia och vovvarna!

jag är en trogen anhängare till Tradera ;)

2009-04-24 @ 01:07:41
URL: http://thulasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0