Frilufsdag = Hunddag

Igår var det frilufsdag i skolan så jag och nästan hela klassen hade med oss vovvarna och gick en promenad på 9,5 km. (Jag trodde att jag skulle dö :D )

Jag hade med mig både Kingen och Donna :)
Donna tyckte att det var väldigt kul att springa omkring och leka med nya hundkompisar. Men stackars Kingen fick vara kopplad hela vägen, eftersom en flatcoated retriver tik precis hade löpt och Kingen skulle gjärna vilja göra bäbisar med henne x)


donna och kingen
Donna och Kingen :)

king
Kingen med sin ökända puppia-tröja xP

doc
Donna med sin nya kompis Cindy, som ägs av Camilla..

stella
Dagens minsta deltagare: Stella, som är en blandning av chihuahua och papillon och hon ägs av Annelie..
Söt eller söt?? :D

vovvar
Det var en väldigt kul dag för både hundarna och mig, men att jag tackar ja till om jag vill gå 9,5km igen är nog inte så troligt :D

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Vilken hardcore-promenad! Orkade lilla Stella gå hela vägen? ;) Hon var jättegullig men Kingen är alltid sötast :D

2009-02-01 @ 12:25:39
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: amanda

söööta hundar!!! :)

2010-01-18 @ 21:29:09
URL: http://hopekandee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0