Dagens outfit

Idag följde Kingen med mig till skolan (Porthälla gymnasie, inriktning HUND) som han gör en gång i veckan. Han tyckte att det var kul att träffa vännerna igen efter det låånga jullovet. Han tyckte att det var extra kul att träffa sin flirt Tiffany som är en flatt (som snart skall löpa :) )

Eftersom vädret inte var det roligaste idag så hade jag mig många ombyten till Kingen idag. Först hade han på sig sin kamo-tröja från Puppia, men sen när det böjade att dugga fick han även ha på sig sin gröna regnjacka, även denna från Puppia :) Runt halsen hade han ett "brunt/guld" färgat halsband som jag köpte på My Dog i år (40kr ;) ) och till det hade han ett koppel som även detta var från Puppia.

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0