Idag :D

Idag var inte Kingen med mig i skolan, eftersom min klass var på studiebesök på Husdjurshälsan (www.husdjurshalsan.se) för att lära oss om första hjälpen.

Men Kingen hade det inte tråkigt för det. Han var med pappa som körde varor i Göteborg hela dagen istället, det roligaste tyckte Kingen var att gå på promenad vid Gunnebo-slott :D

Ni kan ju gissa att Kingen blev glad när han och pappa mötte mig vid skolan. När jag öppnade bildörren flög han ut för att kramas :) När vi kom hem möttes vi av en mycket trött Donna som har varit och höftleds röntgats, och hon hade UA=utan anmärkning :D (Vi skall nämligen ta en valpkull på Donna..)
king
Bilderna är inte tagna idag... :D
king

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Vilka sköna bilder på kungen Kingen! :D

Och grattis till Donnas UA, vad spännande att ni ska ta valpar! xoxo

2009-02-03 @ 15:27:56
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0