Dagens outfit

Dagens outfit är puppia-selen (Spring harness A), med tillhörande koppel (spring lead)..
Idag besökte jag och Kingen blå stjärnans djursjukhus eftersom Kingen har bitit sönder en talgköttel på sin svans.. (euu)..
Som tur var så var det inte så farligt och det behövs antagligen inte opereras, men vi ska nu tvätta såret två gånger om dagen och Kingen måste ha på sig en tratt när han är själv..
Så jag får väll skriva om tratt-mode, veckan framöver :D
Vi fick iallafall mycket beröm för att Kingen är så fin och även för att vi hade en puppia-sele. Ni vet väll att alla selar från Puppia är veterinärgödkända!! (eftersom de inte skadar halsen ifall hunden drar)..
king

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jaa det skall bli jätte roligt :), jag går med där :).

2009-02-17 @ 10:58:39
URL: http://patriszija.blogg.se/
Postat av: Patricia

Det är synd! Hade det som 3e val men när jag sökte så fanns inte alla kurser som man behövde med t.ex historia så jag valde samhäll/idrott istället.. ångrar det lite nu men :P

2009-02-17 @ 16:21:42
URL: http://patriszija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0