skolhunden Kingeling

Igår funkade inte mitt internet, därav ingen uppdatering :(

Idag följde Kingen som sagt med till skolan. Vi tränade idag på visitering och kollade igenom hundarna så allt var normalt. Kingen som är van vid visitering tog allt med ro. Fast han tyckte nog det var lite tråkigt, skulle vara mkt roligare att busa omkring med kompisarna ;)

Kingen sover på visiteringsbordet efter visitationen*

mittelspitzen Glittra får tänderna undersökta*

pointerblandningen Oriel slappar i soffan*

jackrusseln Oliver tycks ha roligt under visiteringen*

- yey! äntligen rast! kul att leka med kompisen Chessie som är en springer :)

- ge oss godis!!

Kingen och hans polare, papillonen Simson*

när skolan var slut för idag, fick Kingen på sig sin overall från Hurtta igen när vi skulle gå till tåget.

sötnosen Glittra undrar när tåget kommer*

- typiskt att behöva sitta och vänta på tåget hem på centralen. Men lite roligt är det ju att titta på alla konstiga människor och söta vovvar som går förbi ;) Jag längtar tills nästa hunddag, och husse säger det är redan på nästa tisdag! yey :D


Kommentarer
Postat av: elsa & emma

Ja visst är hon ! :) Ja, tack så mycket för tipset :), ska ner och öva nu direkt ! :D

2010-01-19 @ 19:38:18
URL: http://elsahedlund.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

Vad roligt med en hunddag på skolan :D!

Du vet förresten inte om det kommer finnas några valpkursar i närheten av Partille nu i vår?

2010-01-19 @ 19:38:47
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: Elin

vilken härlig hunddag på skolan, tänkt om nåt sånt hade funnits när jag gick i skolan eller gymnasiet :)

2010-01-19 @ 20:22:14
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: marie och spencer

Haha godis-hopp-bilden! :D

2010-01-19 @ 23:16:21
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: Anna & Kompis

Kompis hälsar till Kingen att hon är såååå avis på honom som får följa med husse på "jobbet" - det skulle hon också vilja göra. :)



Grattis till en hund som är avslappnad under visitering! Visst är det skönt?



Svar på din kommentar: Jag önskar att Kompis skulle bli lite mer uppmärksam och hålla sig närmre när jag gömmer mig för henne, men hon verkar mest tycka att jag är klantig (?) som tappar bort henne och att hon minsann inte kan hålla på och hålla koll på att JAG inte ska gå vilse hela tiden... :P Ja, ja, hon märker ju iallafall när jag försvinner. Här får man vara glad för det lilla! :D

2010-01-21 @ 21:24:21
URL: http://kompismedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0