MyDOG dag4

Idag (sista dagen på MyDOG) hade jag, Kingen, min kompis Camilla och hennes Pepsi som sagt freestyle-uppvisning i finalringen. Kingen som varit jätte trött i veckan efter en hel vecka på svenska mässan, var jätte duktig och piggnade fort till, med hjälp av lite köttbullar ;)

Efter uppvisningen var jag och Kingen även på "prova på",
där barn fick prova på att träna agility och freestyle.
Kingen tyckte bara att det var roligt att träna med barnen, då de gav han mkt godis ;)

bilder
Glittra, lhasa apso, bearded collie och bichon frisé:
   
freestyle-uppvisning:
   
Pepsi i sin nya klänning :)
 
xlnt marc sjunger Best In Show samtidigt som
sarah med combat + linn och ella visar ett freestyleprogram:
   

trötta Kingeling sov genom finalerna, BIS däremot tittade han på :)
juniorhandling:
   
grupp 1:
  
afghan hund:

De två som det tillslut stod mellan i BIS var en welsh corgi pembroke och en västgötaspets.
Västgötaspetsen vann, dvs blev BIS (Best In Show)!


Imorgon kommer ett inlägg med de inköp jag gjort på MyDOG
+ film från freestyle-uppvisningen :)


Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Det är så kul med alla bra bilder du tagit, tack för det!!

2010-01-11 @ 09:53:17
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0