mode till havs

Något som alltid är snyggt till sommaren är
kläder och accessaoarer med sjömans-anknytning.
Här kommer några produkter i detta tema:

Sjömanströja
Sjömanströja från märket Pet Fashion by Ekholms,
kan du köpa på Hundskafferiet. Pris från 129:-

Zack & Zoey Nautical Polo
En klassisk pikétröja från Zack & Soey
med ankartryck, kan du köpa på Hundskafferiet.
Pris från 169:-

PUPPIA - MARINE HARNESS A
Sele, Marine Harness från Puppia
finns att köpa på Pupstore.
Pris 295:-

PUPPIA - SKIPPER HARNESS A
Sele, Skipper Harness från Puppia
finns att köpa på Pupstore.
Pris 295:-

Ahoy Captain Scarf - Navy
Scarf, Ahoy Captain från Puppy Angel
finns att köpa på Doggie.
Pris 149:-

Pinkaholic Crew Sanitary - Navy
Tikskydd/trosa från Pinkaholic NY
finns att köpa på Doggie.
Pris nu 90:-


Kommentarer
Postat av: Patricia & Elwiz

Sailor inspirerat är supersnyggt!



Luxo har verkligen prisvärda halsband :D!

Jag tycker också att äppleselen var snyggast i deras kollektion, jag önskar nästan att jag hade en tik så jag kunde köpa det matchande linnet till, sååå sött!!

2010-04-17 @ 14:04:24
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: Serine :)

Søtt :)

2010-04-17 @ 14:41:01
URL: http://siihne.blogg.no
Postat av: Becca & Olga

Ja äntligen är äppelselen min!

En annan sak jag älskar är ju marint! Olga har den översta marine harness, blå med rosa ankare och trosorna längst ner fast röda. Längtar så tills hon löper då jag får använda dem! :P

Ha en underbar helg, krama Kingen från oss!

2010-04-17 @ 23:07:30
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Bambi

jag älskar marina saker! jag fick ett jätte sött födelsedags kort med en berner sennen som hade på sig en sjömanskostym ;P

2010-04-18 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0