rasrelaterade outfits

Jag tänkte börja med inlägg där jag tipsar om rasrelaterade hundkläder, halsband mm.
Ni får gjärna komma med förslag på vilka raser jag ska leta upp outfits till :)
Självklart börjar jag med Amerikansk Cockerspaniel ;)

Skaparna av Puppy Angel är själv ägare till 3st Amerikansk Cocker spaniels,
och en pekingese*
Så några av PA´s kläder har just "amris"-tryck på :)

Cocker Hood T-Shirts:
pa
Native Land England:
8,99 dollar HÄR
pa
Andra märken^^
Cocker Spaniel (American) - Simply The Best Pet Tee
27,50 dollar HÄR

best

Självklart finns det massor av snygga rasrelaterade halsband mm på Bamses Bollar :)
Darling Halsband
115:-
bb
Darling koppel och halsbandset
275:-
bb

Dessa snygga halsband kan du beställa HÄR
1
    4

3    2 

Charm att sätta i hundens halsband eller vrf inte i ditt egna?
Du hittad denna HÄR
charm


Kommentarer
Postat av: Fiona

Oooh, kul! Jag tipsade i början av min bloggkarriär om pudelgrejer... Men nu när lillan kommer så blir det väl en uppdaterad repris ;)



Kram

2009-09-17 @ 21:03:37
URL: http://spoilme.blogg.se/
Postat av: Anna & Kompis

Fina tips på amris-prylar, ska genast in och kika! Synd att Kompis avskyr att ha på sig allt som inte är ett halsband - hon vägrar att ha sele, reflexväst, overall, t.o.m. en scarf möttes med protester. :( Men ett nytt halsband och koppel kanske. :)



Må gott och vov! från Anna & Kompis

2009-09-17 @ 21:36:04
URL: http://kompismedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0