Klassfoto

Imorgon är det fotografering av klassen i skolan.
Och de stora frågorna är såklart;
# Vad ska man ha på sig?
# Vad ska man ha för frisyr?
# Vad ska man ha för posé?
Och den största frågan!
# Vad ska Kingen ha på sig?

Ja, ni läste rätt. I skolkatalogen har vi inte bara en gruppbild på oss elever i klassen,
utan även en bild där också vovvarna är med. De tillhör ju också klassen :)

Så nu är den stora frågan, vad ska Kingen ha på sig?
Kommentera gjärna vad Kingen ska ha för outfit :D

De två tidigare åren har Kingen varit "naken", och som ni med svarta vovvar vet: svart blir inte bra på kort. Därför ska Kingen ha på sig någon outfit, som inte är svart. Och självklart måste ju den one and only Kingeling sticka ut på sitt klassfoto, och ha kläder på sig :)

Vovvarna kommer säkert tycka att det blir jätte kul att träffa hela flocken igen!

Som ni ser på bilden så sitter Kingen i mitt knä, och jag har på mig en svart jacka.
Ingen bra kombination^^

Jag lånar en bra kamera imorgon så jag kan dokumentera dagen :)


Kommentarer
Postat av: Patricia & Duke

Jo, men jag älskar julen så mycket så det gööör inget :D:D!

Den där bilden känner jag igen :)!

Kommer ju till götet i december och skall då möta upp syrran med Duke efter skolan varje dag , så jag hoppas man kanske får se en skymt av er då :).

2009-09-30 @ 22:12:41
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna & Kompis

Rött är ju en snygg kontrastfärg. Häromdagen lade du upp en bild på Kingen med en röd (jul-)sele - supersnyggt mot hans urfina svarta päls. Sen får ju husse inte ha svart på sig... ;)



Lycka till med klassfotot - ser fram emot bilder! Må gott!

2009-09-30 @ 22:17:43
URL: http://kompismedflock.blogg.se/
Postat av: marie och spencer

Haha, ja det är en stor fråga.. Hmm han borde ju ha något färg-glatt så han syns.. och så kan du ha någon detalj på dig själv i samma färg. Det skulle vara snyggt! :)

2009-09-30 @ 22:35:57
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: Molly

Hej, fin blogg! Titta gärna in på min blogg där jag skriver om mitt intressanta hundliv.

Molly

2009-10-01 @ 17:47:24
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0