Fotografering och Hundcafé

Idag var det som sagt fotografering på skolan, och Kingen tyckte det var jätte kul att träffa alla vovve-klasskompisarna igen :) Kingens dagens outfit var helt blått för att det skulle bli kontrast mellan hans svarta päls och att han skulle synas någorlunda bra på korten. Vi hade tur i oturen att det började regna först efter vi varit ute och tagit klassfotot med hundarna. Efter skolan åkte jag och Kingen, Linda och Amber, Camilla och Pepsi och Glittra till Hundcafét där vi tog en liten fika. Kanske inte det mest fantastiska cafét, litet, få sittplatser och utbudet av fika var inte så stort. Men det är det värt när man faktiskt får ta med de 4-fota vännerna in.
Efteråt var det så fint väder att vi gick till Haga och tog en fika till (fniss*).. Trots att det var fint väder så blåste det kallt, men som tur var fanns det värmande filtar :)

1
bussen till skolan
    
  Dagens outfit         Chippen              Amber                 Oriel
   
     Oliver                   Pepsi                 Oliver                jag & Kingen

Phoebe och Kingeling :)
  
         Scott                           Glittra            Pepsi, med Kingens rosett^^

skolfotot tagen med en kompis kamera^^ våran lärare vet nog inte vad zoom betyder ;)

Hundcafé - Red Coffee

:)

Jag och Kingeling

finns det nåt käk eller? ;)

Pepsi gillade latté ;)

en hungrig Glittra^^

Amber verkade gilla korgen som fanns på cafét^^

fika på Haga

Glittra, Camilla, Pepsi, jag, Kingeling och Amber :)

grädde är muums ;)

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

hahahaha.. jag grädde är supermums! Vilka fina bilder:)



Nu får ni vakta Göteborg ordentligt så det ligger kvar när vi kommer hem om en vecka, hejsvjes!

2009-10-02 @ 08:40:56
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: linaa

Härligt gäng ni verkar vara!!!

2009-10-03 @ 17:54:08
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Anna & Kompis

Snygg outfit! Halsbandet blev jag ju så sugen på för Kompis räkning! Ursnyggt! :)



Roligt att se hur lika Kingen och Kompis är i sina sittposer. :D



Ha det bra!

2009-10-03 @ 23:06:47
URL: http://kompismedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0