Dagens inköp


Idag efter praktiken åkte jag förbi en sväng och hälsade på min klasskompis som praktiserar på Hundskafferiet, och självklart blev det lite shopping ;)

Dagens inköp nr1
Ett matchande koppel till halsbandet med Kingens namn på.
Kopplet är mkt behagligt att hålla i, och ganska kort vilket jag föredrar i stadsmiljö :)
Pris: 229:-

halsbandet och det nyinköpta kopplet :)

Dagens inköp nr2
Jag har länge letat efter en fin namn-bricka till Kingen, men oftast så måste man beställa och med frakt o.s.v. kan det komma upp i en ganska stor summa. På Hundskafferiet däremot väljer man typ och färg i kassan, väntar några minuter, och vips har man brickan i shoppingkassen :)

Kingen fick en blå bricka med namn och mob.nummer. Men Kingen är ju liite speciell, så såklart har han diamanter på andra sidan ;)
Pris: 99:-
 
 

Ni vet väll att man som stamkund på Hundskafferiet,
får ett VIP-kort med 10% rabatt! ;)
Då blir det liite billigare för oss shoppaholics^^

Kommentarer
Postat av: Patricia & Duke

Hon kommer sitta som klistrad!

Snygg tag Kingen fått, precis lika fin som min :D!

/ Duke

2009-10-06 @ 07:48:49
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättefin idbricka!

2009-10-06 @ 16:34:39
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh så fint! klart karln ska ha bling på namnbrickan<3



SV: tack för de finns dem som tror gott med! :D

2009-10-06 @ 18:38:30
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0