Sommar!! :)

Idag är jag ledig, så min dag började med att jag gick upp kl:10 och gick ut på en morgonpromenad med vovvarna i det härliga vädret :) Efter promenaden slappade jag med en kopp kaffe framför TV:n tillsammans med Kingeling..
1
Kingen ligger och myser i soffan :)
Valparna fick idag komma ut och leka i det fina vädret
2
Söt eller söt?? :)
Efter det åkte vi bil in till Bollebygd för att hämta ut ett paket på posten ;P
3 
Kingen med dagens outfit: sele "Spring", med tillhörande koppel från Puppia..
4
Efter besöket på posten skulle jag och Kingen gå hem, men vi hann leka lite i en park först :)
5
Vi gick våran favorit-runda längs en å, på vägen hem.. :)
6
Drick- och badpaus :)
7
Kingen blev väldigt trött i sommarvärmen + jag är lat, så vi tog bussen hem den sista biten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0