Idag

Dagens outfit är ett koppel från DOGArtist och ett halsband från JOKKE.
I
dag är det extremt fint väder! Sist jag kollade var det 24grader!!
I det härliga sommar-vädret åkte jag och Kingeling in till Borås för lite shopping på My One..

myone
Kingen inne på My One, vi kommer snart att åka dit igen eftersom de när som helst ska få in massa kläder från Puppia! Jag hoppas verkligen att de har tagit hem lite kläder i XXL.. :)
snark*
Kingen
och jag hittade en liten park där vi låg och solade en liten stund..
Det var tur att jag idag var en ansvarig hundägare och hade med mig vatten och skål,
Kingen blev väldigt törstig i värmen..
ute servering
Då jag och min familj skulle äta satt Kingen såklart med på uteserveringen..:)
ån
När vi kom hem igen gick vi med en gång till ån, där Kingen fick kyla av sig i värmen..
Även om han inte är så mycket för att bada är det skönt att doppa tassarna och magen,
och han tycker tydligen också att det är gott att äta sjögräs x)
blommor
Ha det skönt i värmen, och kom ihåg: LÄMNA INTE DIN HUND/HUNDAR UTE I BILEN!

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo! <3

Kommentarer
Postat av: Matilda och Ebba

Åh så skönt att doppa tassarna! :-)

2009-05-31 @ 01:01:43
URL: http://ebba.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0